Ciekawa rzecz

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Wto, 17 Sty 2006, 07:31:06 CET

Miesiu napisał(a):

> wg mnie - jest to problem konkretej płyty (czipsetu???)

niestety nie, caly harware zostal wymieniony z chpistu SIS na Intel...

I rzeczywiscie do logow nic nie wywala, tylko czasem jak sie uda (gdy
konsola nie wygasi monitora)
to widac Interrupt not syncing, kernel panic

Aha, jeszcze jedno mam drugi router, obsluguje 3 interfejsy i ruch na
poziomie 20Mbps na interfejs,
czsami w kernel.log'u wywala 'too many work on interrupt' - mysle, ze to
wina kart sieciowych...
Co polecacie, czy przejsc na PCI-Express?? Jaki chipset i procek??

--
  Bartlomiej Niedziela
  PUH Jana, Specjalista IT, CSCO10822612