Dell Latidiude D610

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 17 Sty 2006, 15:53:14 CET

On Tue, Jan 17, 2006 at 02:52:11PM +0100, Bartosz Belter wrote:

> Przepraszam, faktycznie to mi umknęło.
> Jajko najnowsze dostępne na serwerze pld-linux: 2.6.14.6-3.

Dobra, co bym chciał ustalić:
1. startuje ci z pld kernela i masz panic czy co ?
2. jezeli nie mozesz odpalic pld co masz tam zainstalowane to czy
mozesz z jakiejśinnejmożliwejpłytki czy czegoś tam się wystartowac,
zamontować partycje i zrobic do niej chroot ?

ad1:
w /etc/fstab
/dev/sda2 / i tak dalej (sata to jak scsi...)
w /etc/modprobe.conf
alias scsi_hostadapter ata_piix
(te ata_piix to tak naprzykłąd u mnie jest)

genintrd -v blabla.gz 2.6.14.costamcostam

ad2:
 patrz ad1.

m.

--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa