Dell Latidiude D610

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 17 Sty 2006, 14:19:23 CET

On Tue, Jan 17, 2006 at 01:36:15PM +0100, Bartosz Belter wrote:

> Witam,
>
> czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał może doczynienia z konfiguracją PLD +
> powyższy laptop? Niestety w moim przypadku nie chce to ze sobą rozmawiać.

cześć,
piszesz o problemach z dyskiem sata, a nie piszesz na jakim
jądrze to robiłeś ...

ostatnio walczyłem z paroma sata i ogolnie rescuecd x86 z dnia
2005-08-12 dobrze sie sprawiło, ma to to 2.6.1*, sata srata itp

moze najpierw zaciągnij nowe rescuecd i sprawdz co ci poda
pcidev ide
pcidev sata

i juz :)

powodzenia,
m.a.

ps: według mnie DELL'a laptopy są najlepsze
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa