mysz, evdev, x'y 6.9

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 18 Sty 2006, 17:41:00 CET

Daniel Mateja napisał(a):
> Kiedys, gdzies wyczytalem ze od wersji 6.9 x'ow myszka bedzie dzialac dobrze
> przez evdev, ze nie bedzie problemow z iloscia przyciskow i takie tam
Ja sie podepne. Niezle sie zdziwilem kiedy zaczela dzialac rolka w
mojej myszce (wczesniej nie chcialo mi sie ustawiac, bo prawie z niej
nie korzystam). Jest tylko jeden problem. Jesli odepne gryzonia od
notebooka, nie mam kursora (niby OK, bo mysz jest na USB, a touchpad
na PS/2), ale kiedy znowu ja podepne, kursor nie wraca. Trzeba
restartowac Xy (a nie wiem czy przypadkiem nie calego systemu).
Narazie brak czasu na dochodzenie dlaczego tak sie dzieje, ale moze
ktos z Was wie co jest grane?

Pozdrawiam
Beorn