openoffice 2.0.x

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 18 Sty 2006, 17:44:49 CET

Sylwester Gruszka napisał(a):

> Ja mam w /etc/poldek/source.conf dopisane tak:
>
> [source]
> type    = pndir
> name    = acooo2
> path    = http://ep09.pld-linux.org/~arekm/openoffice.org/
> auto    = no
> dscr    = pl_PL
>
> i daję poldek -n acooo2  i gra. Z małym wyjątkiem ze nie ma pliku
> pomocy, nie mam słównika itp itd ;
Dysponuję paczkami dla athlona, jednakże nie mam rurki (neo+). Chyba, że
jest chęć by wylądowało to na ep09 i admini nie mają zastrzeżeń? Obecnie
próbuję zbudować OOo z javą (pod windą pozwala to na zapisywanie xml -
zarówno docbook jak i office2003, łudzę się, że u nas też będzie to
również możliwe) i nowym openldapem (OOo rel++).
--
Jarosław Kamper