lokalny mirror FTP po rsync?

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Pon, 23 Sty 2006, 09:08:08 CET

Pawel Koska wrote:
> Witam,
>
> Chciałbym sobie zrobić lokalny mirror ftp.pld-linux.org. W sumie interesuje
> mnie tylko lokalna kopia:
> ftp://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/RPMS
>
> Czy ktoś może poradzić jak to ładnie i bez problemowo ściągać? Wiem że można
> po FTP, ale chyba rsync bardziej by się do tego nadawał.
>
> Raz bym sobie ściągnął wszystko jakoś w nocy, a potem raz na jakiś czas bym
> sobie uaktualniał lokalną kopię.
>
> Czy w PLD jest publiczny serwer rsync? Bo patrzę i nie widzę.

IMHO nie ma publicznego rsync...
Ja do mirroru używam lftp w cronie z opcją --mirror (u mnie akurat był
to jeden z nielicznych programów, który bezproblemowo korzysta z proxy w
firmie).

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     ciesiel(at)pld-linux.org; PLD Team