Książka adresowa na LDAP - jak zrobić?

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Pon, 23 Sty 2006, 09:14:14 CET

Michal Kochanowicz napisał(a):
> Hej
>
> Chcę zrobić sobie książkę adresową na LDAP (trochę dla zabawy, a trochę
> dlatego że potrzebuję swoich kontaktów w różnych miejscach). Czy
> moglibyście polecić mi jakieś materiały / narzędzia?
>
> Chciałbym żeby książka była dostępna dla KNode, OE i jeśli to możliwe
> dla mutt'a.

To ja napiszę o swoich wynikach - kiedyś próbowałem.
I udało mi się, jedynym problemem było dopisywanie nowych kontaktów -
niestety w takim Outlooku dostęp do książek LDApowych jest Read-only...

Tutoriali jak zrobić książkę jest sporo, ja korzystałem z :
http://zlobek.tcz.wroclaw.pl/dzial.php3?dzial=23

Ale z pomysłu zrezygnowałem - nie chciałem ręcznie dodawać wpisów
pojawiających się co jakiś czas...

--
Paweł Muszyński