openswan i interfaces=%defaultroute

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 24 Sty 2006, 14:35:58 CET

On Tue, 24 Jan 2006, Marcin Albecki wrote:
> Un dia un hombre llamado Stacho Pal tenia una idea:
>>> "interfaces=%defaultroute" has wrong number of fields (1) -- `restart'
> To mam to samo z "klipsdebug=none"
> jak wyhaszuję następną linię to ten sam komunikat z "plutoload=%search"
> i tak dalej...

Hmm, chyba też miałem coś podobnego.
O ile pamiętam coś nie tak było z plikiem ipsec.conf.
Jakieś windziane LF/CR w pliku, czy brak nowej linii.
Mój ipsec.conf był 'przekopiowany' z jakiejś strony www
i były tam 'niewidzialne (pod mc) znaczki' których
openswan baaaardzo nie lubi.
--
pzdr
Stacho Pal