konqueror i polskie znaki

Pon, 30 Sty 2006, 01:18:52 CET

Osóbka znana jako Michał Sutkowski, wystukała:
> W komputerze mojego kumpla na stronach wyświetlanych w konquerorze nie ma
> niektórych liter alfabetu polskiego, np. "ł", "ż". Absolutnie wszędzie

Ja tam nie wiem, ale widziałem kwadraciki w konq zamiast pl literek. Od
swego czasu mam coś takiego:
poldek:/all-avail> ls -I *fonts*
X11-fonts-100dpi-6.9.0-1
X11-fonts-100dpi-ISO8859-1-6.9.0-1
X11-fonts-100dpi-ISO8859-2-6.9.0-1
X11-fonts-6.9.0-1
X11-fonts-75dpi-6.9.0-1
X11-fonts-75dpi-ISO8859-1-6.9.0-1
X11-fonts-75dpi-ISO8859-2-6.9.0-1
X11-fonts-ISO8859-1-6.9.0-1
X11-fonts-ISO8859-2-6.9.0-1
X11-fonts-base-6.9.0-1
fonts-TTF-microsoft-20020525-4
fonts-TTF-microsoft-installer-20020525-4
ghostscript-fonts-other-6.0-4
ghostscript-fonts-std-6.0-10

pozdrawiam