konqueror i polskie znaki

antic w tuchow.pl antic w tuchow.pl
Pon, 30 Sty 2006, 01:25:36 CET

Dnia poniedziałek, 30 stycznia 2006 01:04, Michał Sutkowski otrzymalem
wiadomość:
> W komputerze mojego kumpla na stronach wyświetlanych w konquerorze nie
> ma niektórych liter alfabetu polskiego, np. "ł", "ż". Absolutnie
> wszędzie indziej są (w mozilli, w menu programów KDE, GTK, OO i in.). Co
> ciekawe mnie ma tego problemu na moim komputerze.
>
> Przegooglałem sporo stron, poeksperymantowałem w ustawieniach KDE,
> konquerora, X11, porównałem konfigurację z konfiguracją w moim
> komputerze i do niczego nie doszedłem. No nie wiem już gdzie dalej
> szukać rozwiązania..
>
> Ktoś się spotkał z czymś takim?

> [...]

Mam to samo. Co ciekawe, jak zaznaczysz taki tekst, który np. wygląda tak:
"has o" skopiujesz i wkleisz np. do konsoli to pojawią się brakujące
literki i widać "hasło" :-)
Niestety nie znam rozwiązania jak to naprawić. U mnie występuje ten problem
w kqerror i OO.
Na jakiej karcie grafiki to masz ?

a,