prędkość pobierania z ftp

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 31 Sty 2006, 22:38:32 CET

> znaczy, że co zmienili niedawno z lepszego na to kiepskie ? Jak pisałem
> wcześniej szło pełną parą...

Znaczy ze tepsa limituje ruch bo inaczej ich intranet by padl. Ja np
jeszcze pol roku temu w pracy transfery z ftp'ow z obrazami iso roznych
linuxow mialem rzedu kilka MB/s. Teraz jak mam 150-200 kB/s to wszystko.
Oczywiscie wg tepsy wszystko dziala prawidlowo i to moje lacze jest
przeciazone. Ciezko sie z tym nie zgodzic, bo przeciez 8-9 mbit to
faktycznie prawie maksymalne wysycenie lacza 40 mbit :)

M.