xfce4

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 1 Lip 2006, 15:50:43 CEST

No więc w końcu się udało. Niestety paczki na athlona udostępnione przez
Charlesa u mnie nie chciały chodzić (dzięki tak czy inaczej) ale ktoś
się nade mną zlitował i skompilował mi na i686. Powiem szczerze XFCE4
strasznie mi się podoba. Polecam wszystkim fanom ikonek jako alternatywę
dla kobył z serii kde czy gnome. Nawet ja stary rasista porzuciłem
blackboxa. Ci co mnie znają wiedzą, że to o czymś świadczy.

Mam jeszcze 2 sprawy: Co zrobić żeby przy zamknięciu xfce l-user mógł
wybrać shut-down i restart a nie tylko log out?

Poprawcie ścieżkę do iceauth bo w /usr/bin musiałem linka robić.

--