xfce4

Charles kkrenski w gmail.com
Sob, 1 Lip 2006, 16:50:46 CEST

Dnia sobota 01 lipca 2006 15:50, Grzegorz Sójka napisał:
> No więc w końcu się udało. Niestety paczki na athlona udostępnione przez
> Charlesa u mnie nie chciały chodzić (dzięki tak czy inaczej)
SOA #1

> Powiem szczerze XFCE4
> strasznie mi się podoba. Polecam wszystkim fanom ikonek jako alternatywę
> dla kobył z serii kde czy gnome. Nawet ja stary rasista porzuciłem
> blackboxa. Ci co mnie znają wiedzą, że to o czymś świadczy.
Kwestia gustu. Po przejściu z 4.2.1 na 4.3.90.1 Xfce nie jest już
takie "lekkie". Jeśli dodać do tego, że i tak uruchamiam programy z KDE, to
szybszy start Xfce (zresztą nie aż tak wielki) nie jest już rzeczą, która
by mnie powalała na kolana. Po latach wróciłem do najnowszego KDE i nie
żałuję. Ale to moje subiektywne odczucie.

> Poprawcie ścieżkę do iceauth bo w /usr/bin musiałem linka robić.
To nie jest rozwiązanie.
/usr/X11R6/bin powinno być w PATH (zobacz /etc/profile)

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski