xfce4

Charles kkrenski w gmail.com
Sob, 1 Lip 2006, 17:12:08 CEST

Dnia sobota 01 lipca 2006 16:57, Łukasz Maśko napisał:
> Ale - sądząc ze speców - kompilowałeś je na xorg, a nie na X11, które
> obowiązuje w AC. A Grześ ma AC i pakiety z niego.
Ja też mam AC i paczki są jak najbardziej dla AC.

> Tutaj chyba chodzi o to, że xfsession (czy któryś inny z pakietów) ma
> gdzieś w jakimś skrypcie wbite na stałe /usr/bin/iceauth czy jakoś tak i
> nie patrzy w /usr/X11R6/bin.
A to ciekawe. Używałem przez jakiś czas (czyt. kilka tygodni) i niczego
takiego nie doświadczyłem. Ale dla mnie to już historia - nie wracam do
Xfce ;) Chociaż może jeszcze na ten iceauth spojrzę. Możesz mnie jakoś
naprowadzić, żeby było szybciej?

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski