xfce4

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 1 Lip 2006, 16:57:59 CEST

Dnia sobota, 1 lipca 2006 16:50, Charles napisał:

> SOA #1

Ale - sądząc ze speców - kompilowałeś je na xorg, a nie na X11, które
obowiązuje w AC. A Grześ ma AC i pakiety z niego.

> To nie jest rozwiązanie.
> /usr/X11R6/bin powinno być w PATH (zobacz /etc/profile)

Tutaj chyba chodzi o to, że xfsession (czy któryś inny z pakietów) ma gdzieś
w jakimś skrypcie wbite na stałe /usr/bin/iceauth czy jakoś tak i nie
patrzy w /usr/X11R6/bin. Sam zwróciłem na to uwagę, ale nie przyłożyłem do
tego za wiele uwagi, bo używam KDE, a krótkie zajęcie się xfwm4 to było tak
tylko, dla próby.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V