xfce4

Charles kkrenski w gmail.com
Sob, 1 Lip 2006, 21:07:15 CEST

Dnia sobota 01 lipca 2006 17:49, Łukasz Maśko napisał:
> Ale nie znajduje (to jest wypisywane w fazie %configure przy budowie:
>
> checking for iceauth... /usr/bin/iceauth
No tak. Nie spojrzałem do speca.
Zobacz:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/xfce4-session.spec?r1=1.24&r2=1.25

I wszystko jasne. Jak budowałem xfce4-session.spec to wywaliłem
Requires:	xorg-app-iceauth
i wróciłem do ICEAUTH=/usr/X11R6/bin/iceauth

IMO nie ma co ciągnąć tego tematu.
Paczki są zbudowane dla TH, a jeśli ktoś chce to mieć u siebie na AC to
tylko "na własną odpowiedzialność" - *samodzielnie* zbudowane z kilkoma
poprawkami w spacach. Cóż... Póki co w AC zostaje Xfce 4.2.1.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski