xfce4

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 1 Lip 2006, 21:24:18 CEST

Dnia sobota, 1 lipca 2006 21:07, Charles napisał:
[...]
> No tak. Nie spojrzałem do speca.
> Zobacz:
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/xfce4-session.spec?r1=1.24&
>r2=1.25
>
> I wszystko jasne. Jak budowałem xfce4-session.spec to wywaliłem
> Requires:	xorg-app-iceauth
> i wróciłem do ICEAUTH=/usr/X11R6/bin/iceauth

Owszem. Ja dla odmiany nie wgłębiałem się w speca.

> IMO nie ma co ciągnąć tego tematu.
> Paczki są zbudowane dla TH, a jeśli ktoś chce to mieć u siebie na AC to
> tylko "na własną odpowiedzialność" - *samodzielnie* zbudowane z kilkoma
> poprawkami w spacach. Cóż... Póki co w AC zostaje Xfce 4.2.1.

Nowe Xfce buduje się poprawnie na AC (po kilku zmianach w specu, jak
napisałeś). Przynajmniej mi się zbudowało. Powyższe można łatwo poprawić.

Tak z ciekawości zapytam - czy jest jakieś konkretne przeciwwskazanie, żeby
nie zrobić wersji dla AC (branch AC czy coś w tym stylu). Nie żebym się do
tego palił, to jest raczej pytanie i przeciwwskazania techniczne a nie
osobowe.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V