Jak zbudować pakiet na inną architekturę?

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Nie, 2 Lip 2006, 13:17:18 CEST

On Sun, Jul 02, 2006 at 04:19:03AM +0200, Arkadiusz Rdest wrote:
> Mam zrodla i speca z cvs na jednym kompie (x86 32-bit)
>
> Potrzebuje zbudowac na nich paczke dla innego kompa (amd64).
>
> Czy da sie? A jesli tak to jak, bo zbyt pozno juz jest chyba, i nie
> udalo mi sie wygooglac.

Tak bezpośrednio nie da się. W drugą stronę jest łatwiej bo wystarczy w
chroot() zainstalować środowisko do budowania używając pakietów
przeznaczonych dla docelowej architektury.

A dlaczego nie chcesz zbudować pakietu na docelowej maszynie ?

Artur Frysiak
http://pld-linux.org/