Jak zbudować pakiet na inną architekturę?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 5 Lip 2006, 12:44:24 CEST

On Sun, Jul 02, 2006 at 04:19:03AM +0200, Arkadiusz Rdest wrote:
> Mam zrodla i speca z cvs na jednym kompie (x86 32-bit)
32bitowy - system, czy maszyna?

> Potrzebuje zbudowac na nich paczke dla innego kompa (amd64).
>
> Czy da sie? A jesli tak to jak, bo zbyt pozno juz jest chyba, i nie
> udalo mi sie wygooglac.
1. crosskompilator. ale to jedynie dla bardzo małych programików i
raczej nie "automatem".
2. jajko 64bitowe (jeżeli to maszynka 64bitowa), oraz chroot z 64bitami
i środowiskiem do budowania.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI