Q[OT] apache => prefork vs worker

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 3 Lip 2006, 15:47:02 CEST

> Ja z powodzeniem do czasu 2.2.2 używałem worker'a.
> Niestety po przejściu z 2.2.0 na 2.2.2 apache zaczął 'puchniąć'.
> U mnie 512MB RAMu i 1GB swapa brakowało gdzieś po 24h. :(

prefork, 256 ramu i tyleż swapa, i nie mam tego ino limit w pe ha pe
na 32M ;-)

może nie apacz a jakies pehape co ci tak źle robi.

hm dalej szukam dlaczego i komu worker albo prefork

albo co ;-)

zdrówko,abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba