Q[OT] apache => prefork vs worker

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pon, 3 Lip 2006, 16:42:16 CEST

On Mon, 3 Jul 2006, Michal Abramowicz wrote:

> prefork, 256 ramu i tyleż swapa, i nie mam tego ino limit w pe ha pe
> na 32M ;-)

Właśnie powrót do trybu 'prefork' mnie uratował,
apache chodz 9dni i tylko 50MB jest na swapie.

> może nie apacz a jakies pehape co ci tak źle robi.

Może, w każdym razie któryś upgrade apache i (lub) php5 sprawił że
'brakło pamięci'. Nawet ustwienie w /etc/syconfig/httpd:

# perhaps set 128MB memory limit
SERVICE_LIMITS="$DEFAULT_SERVICE_LIMITS -m 128000"

nic nie zmieniło. Jedyna różnica jaką zauważyłem pomiędzy
'działającym' a 'nie działającym' httpd.worker była taka
że 'działający' zmieniał PIDy, a 'nie działający'
trzymał te z którymi wystartował.

> hm dalej szukam dlaczego i komu worker albo prefork

IMHO Worker dla serwisów które mają stale ponad 100 aktywnych połączeń.

--
pzdr
Stacho Pal