Fax

Arkadiusz Kuryłowicz pink w e-mactel.com
Pon, 3 Lip 2006, 17:22:13 CEST

Witaj,

W Twoim liście datowanym 3 lipca 2006 (09:42:11) można przeczytać:

GS> Muszę skonfigurować PLD-Ac tak żeby przyjmowało faxy przez faxmodem zew.
GS> Niestety pojęcia nie mam jak sie do tego zabrać. Doradźcie od czego
GS> zacząć. Im prościej tym lepiej. Jeśli ktoś ma gotowe configi to będę
GS> wdzięczny za udostępnienie. Jest dość silna presja więc im szybciej tym
GS> lepiej.
GS> Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

Hylafax  powinien  pomóc:

poldek:/all-avail> search *hylafax*
Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
8 package(s) found:
cups-backend-hylafax-1.23-1
hylafax-4.2.2-1
hylafax-client-4.2.2-1
hylafax-devel-4.2.2-1
hylafax-libs-4.2.2-1
hylafax-server-4.2.2-1
kdegraphics-kfax-3.5.3-1
perl-Net-SNPP-1.17-1

Robiłem  wieki temu na tym serwer faxów - konfigów niestety nie użyczę
bo  serwer do 'ludzi poszedł'. Nie przypominam sobie jakichś większych
problemów, instalacja i wdrożenie poszły szybko, łatwo i przyjemnie.
Na stronie producenta była (i chyba jest) dostępna dobra dokumentacja.

--
Pozdrowienia,
 Arkadiusz Kuryłowicz