Fax

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 3 Lip 2006, 22:34:55 CEST

Dnia 03-07-2006, pon o godzinie 17:22 +0200, Arkadiusz Kuryłowicz
napisał(a):
> Witaj,
>
> W Twoim liście datowanym 3 lipca 2006 (09:42:11) można przeczytać:

> Hylafax  powinien  pomóc:

tez polecam
tylko nalezy dobrze zapoznac sie z dokumentacja,

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl