system plików na macierz 1 TB

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 4 Lip 2006, 23:17:33 CEST

Dnia 03-07-2006, pon o godzinie 22:43 +0200, Pawel Koska napisał(a):

> A nie ma z nim czasem jakiś problemów?
> Czytałem gdzieś (może nawet tutaj) że on trzyma dużo w ramie i czasami jak są
> np. niespodziewane pady zasilania, to potrafi sporo rzeczy zgubić i system
> plików potrafi się troszeczkę rozjechać.

jak kazdy system plików, zaden nie lubi gwałtownego odłączenia od pradu.
osobiscie korzystam z xfs-a juz spory czas i nie miałem niespodzianek.
(przy korzystaniu z LVM to chyba jedyny rozsadny system na nim,
pozwalajacy sie cieszyc jego właściwościami)

poza tym to chyba nie zamierzasz tego stawiac bez UPS-a? UPS +
połaczenie z serwerem i skonfigfurowanie na automatyczny bezpieczny
shutdown w sytuacji gdy brak dłuzej napiecia to podstawa przy kazdym
serwerze.

(aczkolwiek widziałem taka firme co to stawiajac serwerek wpychała
klientowi najtanszego UPS-a bez tej mozliwosci, nota bene sama moc UPS-a
była niewystarczajaca by był w stanie w ogóle podtrzymac serwer)

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl