backup na dvd

Michał Sutkowski michal w sutkowski.pl
Wto, 4 Lip 2006, 23:43:31 CEST

Dnia Tuesday, 4 of July 2006 21:50, Tomasz Grobelny napisał:

> dar się spisuje przyzwoicie.

miałem problem z działaniem bezobsługowym, z crona.

kiedyś próbowałem się bawić dar-em, ale utknąłem na interakcji w momencie,
kiedy próbowałem wygenerować więcej niż jeden plik backupu (bo dar ma
możliwość dzielenia archiwum na części o zadanej wielkości tak, by się
zmieściły na nośnik). Za każdym stworzeniem części backupu kazał coś
potwierdzać z klawiatury.
Czy ktoś posługuje sie dar-em w sposób bezobsługowy?

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl