backup na dvd

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Śro, 5 Lip 2006, 20:30:51 CEST

Dnia Tuesday, 4 of July 2006 23:43, Michał Sutkowski napisał:

> miałem problem z działaniem bezobsługowym, z crona.

Co prawda u mnie nie działa z crona ale o nic nie pyta.

> Czy ktoś posługuje sie dar-em w sposób bezobsługowy?
Nie chce mi się w tej chwili dochodzić która opcja jest za co odpowiedzialna
ale coś takiego tworzy backup w kawałkach po 256MB:
dar -s 256M -R /katalog/zrodlowy/ -c /plik/docelowy -u -U -A /poprzedni/backup
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny