backup na dvd

Maciej Świniarski maciej w task.gda.pl
Pią, 7 Lip 2006, 09:39:41 CEST

Dnia Tue, 4 Jul 2006 21:38:03 +0200 (CEST)
stacho w venco.com.pl napisał:

> Witam!
> Co polecacie w PLD ;) do robienia backupu na płytach dvd?
> Narazie znalazłem że umozliwia to bacula.

mi zalezalo na tam abym nie musial zrzucac na dysk wszystkich dvd na
ktore sklada sie backup dlatego zrobilem taki skrypt ktory
automagicznie dzieli dane rozmieszczajac je na rozne dvd.

(backupu lokalnie na dysku robie backup-rdiff'em co dziennie i co
miesiac je wypalam)