PLD i SUN SparcStation 5

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 7 Lip 2006, 12:40:46 CEST

On Thu, Jul 06, 2006 at 02:52:14PM +0200, Grzegorz Sójka wrote:

> Podzielam Twoje święte oburzenie. Jak można tak szpetnie nabijać się z
> podgrzewacza do pizzy! (akurat ten model był nazywany pizza-box) Co do
> nomenklatury to misja polega na tym aby z tego SUNa zrobić X-terminal do
> szafki nocnej (=Dell PowerEdge 4400).
ee...
nie za glosny ten xterminal? ;)

a flashy na scsi to chyba nie ma?

> 1. Czy tego:
> http://athena.wmid.amu.edu.pl/pliki/rescue-1.0.tar.gz
> można użyć do załadowania i zainstalowania tego:
> ftp://ftp.pld-linux.org/people/undefine/chroot/ac/chroot-sparc.tar.bz2?
> Czy też trzeba jakieś LiveCD ściągać?
o ile dobrze pamietam to sie nie da. jajko 2.2 nie dziala z ac
ale mozesz uzyc do zainstalowania. .tego co jest na stronie ;) (ra)
a z niego ac

> 3. Jeśli ktoś wie skąd ściągnąć / może udostępnić iso RedHata 6.2 na
> SPARC32 (zoot-sparc.iso) to proszę o info. To ostatnia dystrybucja
> RedSzmaty której byłem w stanie używać. Z chęcią powspominam stare czasy.
lepiej gentoo/debiana.
redhat 6.2 to nawet starsze od pld ra ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI