server cvs oraz listowanie zawartosci rpm'a

Miłosz Rzeźnikowski majkl w op.pl
Pią, 7 Lip 2006, 18:20:35 CEST

Dnia Fri, 07 Jul 2006 18:02:53 +0200
Przemysław Backiel  <przemyslaw.backiel w backiel.com.pl> napisał(a):

> zrobiłem tak jak napisałes i przy logowaniu się mam:
> cvs -d :pserver:przemek w 192.168.12.2:/cvs login
> Logging in to :pserver:przemek w 192.168.12.2:2401:/cvs
> cvs [login aborted]: authorization failed: server 192.168.12.2
> rejected access to /cvs for user przemek

bo trzeba było zrobić jak ja chciałem, user:hash:cuśtam
hash to jest hash md5 hasła albo des czy jakoś mu tam, który wolisz cvs
rozpozna automatycznie jakiego typu jest hash.