server cvs oraz listowanie zawartosci rpm'a

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 8 Lip 2006, 21:23:58 CEST

> zrobiłem tak jak napisałes i przy logowaniu się mam:
> cvs -d :pserver:przemek w 192.168.12.2:/cvs login
> Logging in to :pserver:przemek w 192.168.12.2:2401:/cvs
> cvs [login aborted]: authorization failed: server 192.168.12.2 rejected
> access to /cvs for user przemek

:/var/lib/cvs ;-)

co do zmiany katalogu -> ja miałem przez 5 minut /cvstest w /
co do hasła systemowego nei wiem nie  było mi potrzebne, zawsze
tez mozna cvs przez ssh zapuścić ale to już ktoś ci sugerował

;-)

zdrowie,
abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba