kernel-desktop - dziwne zachowanie

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 8 Lip 2006, 11:19:57 CEST

Dnia 06-07-2006, czw o godzinie 13:20 +0200, Tomasz Woźniak napisał(a):
> Witam.

To jak już jesteśmy. Niedawno zbudowałem najnowsego z --with-laptopt i
system dziwnie się zachowuje. Niby jest responsywny, ale np. przy
budowaniu paczek rozpakowywanie tar.gz albo tar.bz2 o rozmiarach ultra
wielkich, typu 300k albo 500k potrafi zająć parę ładnych minu, tak samo
wszystkie autotoolsy, podczas gdy na tym samym sprzęcie na zwykłym jajku
rozpakowuje jak należy, czyli w parę sekund.

Jak rozpakowywałem OO z ux.pl na tym kernel-laptopt, to myślałem, że
brodę zdążę zapuścić. A to ma być podobno z patchem preempt. Co jest
grane?

[czarny w kacper scripts]$ rpm -q kernel-laptop
kernel-laptop-2.6.17.3-0.1.i686

Zdrawiam
Cz w rny