kernel-desktop - dziwne zachowanie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 8 Lip 2006, 11:58:34 CEST

Dnia sobota, 8 lipca 2006 11:19, Cezary Krzyżanowski napisał:

> To jak już jesteśmy. Niedawno zbudowałem najnowsego z --with-laptopt i
> system dziwnie się zachowuje. Niby jest responsywny, ale np. przy
> budowaniu paczek rozpakowywanie tar.gz albo tar.bz2 o rozmiarach ultra
> wielkich, typu 300k albo 500k potrafi zająć parę ładnych minu, tak samo
> wszystkie autotoolsy, podczas gdy na tym samym sprzęcie na zwykłym jajku
> rozpakowuje jak należy, czyli w parę sekund.
>
> [czarny w kacper scripts]$ rpm -q kernel-laptop
> kernel-laptop-2.6.17.3-0.1.i686

Ja mam co prawda jeszcze kernel-desktop-2.6.17.1-1, kompilowane z --with
laptop, ale nie mam żadnych problemów. Od czasu ustalenia, że łata
preemptrt nie pozwala na kompilację VMware-workstation nic nie zgrzyta i
się nie wiesza. Co do twoich problemów - jaki filesystem? Może tutaj jest
problem. Ja używam praktycznie wyłącznie ext3 i vfat-a. I arch=i686.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V