backup na dvd

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 8 Lip 2006, 17:46:27 CEST

On Fri, Jul 07, 2006 at 10:36:02PM +0200, Artur Flinta wrote:

> Do robienia backupu używa się streamerów a nie płytek DVD - powód
> prosty: taniej za 1GB, szybciej kilkadziesiąt razy i znacznie większa
> szansa na odtworzenie backupu :) Oczywiście warunek, by do backupu nie
> stosować pseudo streamerów DAT jakie się ludziom u nas w kraju wciska
> opróżniając magazyny producentów z przestarzałej technologii.
hm..
a mozesz polecic jakis stosunkowo tani streamer?
z tego co sie orientuje w kategorii backupu "raz na jakis czas"
kilkudziesieciu gb danych dvd niestety nie ma sobie cenowo rownych...
ew zakup co jakis czas dysku ide

a kupowac ustrojstwo za kilka/kilkanascie tys tylko na potrzeby backupu
to raczej zadko kogo stać.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI