Kompilacja modulu do obslugi kart Orinoco

Piotr Wydymus pwydymus w wp.pl
Pon, 10 Lip 2006, 15:12:29 CEST

Witam,

Próbuję uzyskać działający tryb monitor w karcie Orinoco Gold z chipem Hermes.
Jądro 2.6.15 z ac-ready (pod nowym 2.6.16 też nie działa, a na dodatek
rozlatuje mi się framebuffer przy starcie).

Próbuję skompilować to ze źródeł. Dociągnąłem źródła i dokumentację jądra i po
kolei robię tak:

cd /usr/src/linux
make mrproper
make oldconfig
make

cd /usr/src/orinoco (mam tu rozpakowane orinoco-0.15rc2 - zgodnie z tym co
napisane na: http://www.orinoco.host.sk)

make

Dostaję:

Makefile:56: *** PCMCIA_CS must be defined to overwrite old drivers. Stop.

Po ręcznym dociągnięciu źródeł do pcmcia-cs i wskazaniu wg instrukcji z
Makefile'a:

Makefile:51: *** Can't cope with 2.6 and pcmcia-cs together. Stop.

--
Piotr Wydymus
GG: 2904275