Kompilacja modulu do obslugi kart Orinoco

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 10 Lip 2006, 17:19:33 CEST

Piotr Wydymus wrote:
> Witam,
>
> Próbuję uzyskać działający tryb monitor w karcie Orinoco Gold z chipem Hermes.
> Jądro 2.6.15 z ac-ready (pod nowym 2.6.16 też nie działa, a na dodatek
> rozlatuje mi się framebuffer przy starcie).
>
> Próbuję skompilować to ze źródeł. Dociągnąłem źródła i dokumentację jądra i po
> kolei robię tak:

rpm -qa kernel\* - co zwraca ?
jeśli niema kernel*pcmcia* - to doinstalować

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}