Kompilacja modulu do obslugi kart Orinoco

Piotr Wydymus pwydymus w wp.pl
Pon, 10 Lip 2006, 18:33:28 CEST

Dnia poniedziałek, 10 lipca 2006 17:19, Wojciech "Sas" Cieciwa napisał:

> rpm -qa kernel\* - co zwraca ?
> jeśli niema kernel*pcmcia* - to doinstalować

[motaboy w osobliwosc motaboy]# rpm -qa kernel\*
kernel-2.6.15.5-1
kernel-pcmcia-2.6.15.5-1
kernel-headers-2.6.15.5-1
kernel-sound-alsa-2.6.15.5-1
kernel-module-build-2.6.15.5-1
kernel-source-2.6.15.5-1
kernel-doc-2.6.15.5-1
[motaboy w osobliwosc motaboy]#

Mnie ta karta działa. Ja chciałbym, żeby działał tryb monitor.

--
Piotr Wydymus
GG: 2904275