Wireless na PCMCIA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 11 Lip 2006, 19:09:23 CEST

Dnia wtorek, 11 lipca 2006 18:56, Pawel Koska napisał:
[...]
> Widziałem jednak kartę Linksys WPC55AG która chyba by działała z madwifi
> (no i jest na 5Ghz). Ale coś chyba nie mogę jej znaleść w żadnym sklepie
> i hurtowni. Do tego jeszcze się dowiedziałem że chyba Linksys się
> wycofuje z 5Ghz w europie.

5GHz się w Europie nie przyjęło, wygrał standard g. A z ciekawości -
dlaczego się nastawiasz na standard A?
Możesz spróbować poszukać karty Intel Wireless/PRO 2915ABG na MiniPCI (ten
sam sterownik co do mojej 2200BG, więc działający bardzo dobrze) albo
wersji 3945ABG (sterownik jest inny, ale też jest i powinien działać).
Będziesz miał wszystkie standardy i slot PCMCIA wolny.
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V