Wireless na PCMCIA

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 11 Lip 2006, 19:24:42 CEST

Dnia wtorek, 11 lipca 2006 19:09, Łukasz Maśko napisał:
> Dnia wtorek, 11 lipca 2006 18:56, Pawel Koska napisał:
> [...]
>
> 5GHz się w Europie nie przyjęło, wygrał standard g. A z ciekawości -
> dlaczego się nastawiasz na standard A?

Chyba dlatego że się nie przyjeło, może mniejsze zakłócenia będę miał. Ale w
sumie Ja nie robie linków bo kilka kilometrów, tylko max kilkanaście metrów.
Hmm.. to pytanie dało mi do myślenia, chyba już mi z A przeszło ;)

> Możesz spróbować poszukać karty Intel Wireless/PRO 2915ABG na MiniPCI (ten
> sam sterownik co do mojej 2200BG, więc działający bardzo dobrze)

No widzę coś takiego jak:
Intel Wireless Pro / 2200b/g

Mogło by być, ale jak to się ma do tego Centrino... czy muszę mieć procesor
Centrino, czy to jakaś ściema?

Paweł