Wireless na PCMCIA

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 11 Lip 2006, 23:25:31 CEST

On Tue, 11 Jul 2006, Łukasz Maśko wrote:

> Dnia wtorek, 11 lipca 2006 19:24, Pawel Koska napisał:

> Zresztą, jeśli już ci przeszedł standard A, to możesz się rozejrzeć za
> innymi kartami w standardzie G. W sumie chyba warto kupić coś na miniPCI,
> żeby siedziało w środku, nie wystawało na zewnątrz i nie zajmowało slotu.
> Oczywiście sprawdź, czy na 100% masz wolny taki slot zanim kupisz
> cokolwiek ;-)

Ja się dołączę i zdecydowanie doradzę również miniPCI zamiast jakiegoś
dziadostwa w porcie PCMCIA :)
Natomiast radziłbym sprawdzić, czy przy slocie miniPCI masz wtyczki anten -
ja nie sprawdziłem, a potem musiałem dokupić antenki i zamontować w laptoku
ojca... Swoją drogą było trochę zabawy :) http://www.ceti.pl/~joshua/laptok.jpg

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004