Wireless na PCMCIA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 11 Lip 2006, 21:36:26 CEST

Dnia wtorek, 11 lipca 2006 19:24, Pawel Koska napisał:
[...]
> No widzę coś takiego jak:
> Intel Wireless Pro / 2200b/g

To jest dokładnie to co ja mam.

> Mogło by być, ale jak to się ma do tego Centrino... czy muszę mieć
> procesor Centrino, czy to jakaś ściema?

Formalnie to Intel wspiera to tylko i wyłącznie na Centrino. Ale... ja nie
mam Centrino. Mam zwykłą P4 2.4GHz, do tego chipset SiS, a nie Intel. I
karta działa absolutnie bez problemu. Kumpel ma włożoną taką samą kartę w
laptopa z PIII 700MHz, też na chipsecie SiS - i też nie ma problemu, karta
hula poprawnie. Mój wniosek z tego faktu jest taki, że gdybyś zadzwonił do
Intela i powiedział, że mach kompa z "nie-centrino" i masz tą kartę, to by
ci od razu powiedzieli, że im przykro i wogóle. Ale karta działa
bezproblemowo.

Zresztą, jeśli już ci przeszedł standard A, to możesz się rozejrzeć za
innymi kartami w standardzie G. W sumie chyba warto kupić coś na miniPCI,
żeby siedziało w środku, nie wystawało na zewnątrz i nie zajmowało slotu.
Oczywiście sprawdź, czy na 100% masz wolny taki slot zanim kupisz
cokolwiek ;-)
Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V