Zestarzały spamassassin?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 12 Lip 2006, 21:51:12 CEST

On Wed, 12 Jul 2006, Radoslaw Zielinski wrote:

> Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl> [12-07-2006 16:08]:

> Znaczy, błąd w konfiguracji.

Na początku - wielkie dzięki za rady!
Postaram się popracować nad konfiguracją i doprowadzić spamd do porządku :)

> ...to nie będzie dodawał raportu, jeśli wiadomość nie przekracza limitu.
> Niestety, exim jako klient spamd jest marny; IIRC nie da się go
> skonfigurować, żeby używał SYMBOLS zamiast REPORT i dodawał listę reguł,
> które trafiły.

No tak... Niestety, równocześnie jest bardzo miłym zwierzątkiem do
dostarczania maili w przedziwnych konfiguracjach :)

> Dlaczego spamer jest na białej liście?

Oops... tylko ja żadnej whitelisty nie mam :)
Poszukam skąd ta auto whitelista...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004