Zestarza³y spamassassin?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 13 Lip 2006, 10:16:58 CEST

To jeszcze raz ja...

On Wed, 12 Jul 2006, Radoslaw Zielinski wrote:

> Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl> [12-07-2006 16:08]:

> Znaczy, b³±d w konfiguracji.

Ano.
Na pocz±tek to by³o przeklête grsecurity. Nie pozwala³o na sprawdzenie DNSów
WSZYSTKIM poza rootem - mimo ¿e powinno byæ tak ¿e nie pozwala ludziom z
jakiej¶ konkretnej grupy.

Wy³±czy³em - ale... nie pomog³o :-/

joshua w mainframe ~> cat /tmp/xxx |spamc -R -U /var/run/spamd.sock
0.0/5.0
(no report template found)
joshua w mainframe ~> cat /tmp/xxx |spamassassin |grep X-Spam-Status

No bez przesady, co¶ jest ewidentnie nie tak :(
Od wczoraj ustawi³em logi spamd, dziad WSZYSTKO uznaje za clean message (0.0/5.0)

Co mam schrzanione w konfiguracji? Co zrobiæ, ¿eby spamd dzia³a³ dok³adnie
tak jak spamassassin? Co dodaæ do istniej±cych w /etc/sysconfig/spamd:

SPAMD_OPTS="-u mail -d -c -C /etc/mail/spamassassin/ -s /var/log/spamassassin \
--socketpath=/var/run/spamd.sock --socketowner=mail --socketgroup=mail"

?

B³agam, jak kto¶ wie to by³bym wdziêczny za pomoc :( Co noc przychodzi na
ka¿de konto firmowe kilkadziesi±t sztuk guana... Za chwilê mnie zabij± :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"Pogl±dy polityczne maj± takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl