Rozlecial sie fb

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 13 Lip 2006, 10:37:48 CEST

On Thu, Jul 13, 2006 at 10:27:11AM +0200, Liliana Ziolek wrote:
> Co z tym zrobić?

Spróbuj zbudować initrd z tym modułem:

	# geninitrd --preload=matroxfb_g450 /boot/initrd `uname -r`

A w lilo.conf podać:

	append="video=vesafb:off"

Kernel powinien wyłączyć obsługę vesafb-tng i załadować moduł
matroxfb_g450. Mam tak na jednej maszynie z modułem intelfb.

Inne rozwiązanie to zbudować (lub poczekać na zbudowanie) nowszy kernel
- ostatnio vesafb-tng zostało domyślnie wyłączone - za dużo było
przypadków, w których maszyna zachowywala się dziwnie (lub w ogóle
zawieszała się).

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.