amd64 and ac and (VMware and/or qemu)

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 13 Lip 2006, 18:04:47 CEST

On Mon, Jul 10, 2006 at 09:40:40AM +0200, Bohdan R. Rau wrote:
> Potrzebuję jakiegoś uczciwego emulatora aby móc odpalić w2k.
>
> a) qemu (dystrybucyjny) - nie wiem czemu, ale w2k nie widzi sieci. Nie
> bo nie. Win98 nie ma takich problemów, ale mi potrzebny w2k. Ponadto nie
> współpracuje ze strusim łajnem co w efekcie daje efekt rozpędzonego ślimaka.
nie uzywaj dystrybucyjnego - skompiluj sobie z kqemu - bedzie o wiele
szybszy.

pozatym... u mnie dziala (czyli siec widzi)

> b) qemu najnowsza wersja - nie kompiluje się. W przypływie rozpaczy
> odpaliłem binarkę 0.8.1 z RedBereta (czyli qr2 match da się to jakoś
wylacz to co sie nie kompiluje (nie pamietam co ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI