mc... i nie tylko

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pią, 14 Lip 2006, 23:35:26 CEST

Jak zbudować sobie obecnie powiedzmy mc posiadając jeszcze stare X'y a nie
xorg?

Próba zbudowania mc:
>builder mc.spec
(...)
Unable to install following packages and their dependencies:
xorg-lib-libX11-devel xorg-lib-libX11-devel

Spróbowałem też tak:
>builder -r AC-branch mc.spec

No i się buduje tylko, że wersja 4.6.1 bodajże a ja bym chciał aktualny
snapshot tak jak się dzieje przy próbie pierwszego budowania.

Coraz częściej mi się zdarza, że w require jest xorg i zazwyczaj wystarcza
wtedy podanie branch no ale nie tym razem. Stąd pytanie jak sobie z tym
poradzić? Czy może można jakoś inaczej przełączać się z xorg na x11? Ja tam
się nie znam ale czasem potrzebuje czegoś świeżego;)

--
Pozdrawiam, Kamil