mc... i nie tylko

Jacek 'jackass' Brzozowski metallowiec w gazeta.pl
Pią, 14 Lip 2006, 23:40:53 CEST

Użytkownik Kamil napisał:

>Coraz częściej mi się zdarza, że w require jest xorg i zazwyczaj wystarcza
>wtedy podanie branch no ale nie tym razem. Stąd pytanie jak sobie z tym
>poradzić? Czy może można jakoś inaczej przełączać się z xorg na x11? Ja tam
>się nie znam ale czasem potrzebuje czegoś świeżego;)

pakiety które wymagają xorg-* są dostosowane do th,
jeżeli wersja ac i th nie różni się znacząco a tylko BR
to moższ zamienić w tym mc xorg-lib-libX11-devel
na XFree86-devel, i powinno się zbudować, o ile się tylko nieznacznie
różnią !
a jak nie, to można zawsze upnąć tego speca z AC-branch do nowszej wersji
jeśli się mylę to nich ktoś mnie poprawi