mc... i nie tylko

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 15 Lip 2006, 09:28:04 CEST

Dnia piątek, 14 lipca 2006 23:47, Łukasz Maśko napisał:
> Powyższe wynika z faktu, że w TH, którym zajmuje się teraz większość
> developerów (tak należy wnioskować właśnie z takich "kwiatków") jest xorg
> zamiast X11. Na szybko to możesz sobie grzebnąć w takim specu i zamienić
> BuildRequires: xorg-*-devel na BuildRequires: XFree86-devel
Dziękuje pięknie za wyjaśnienia. W sumie to faktycznie w pierwszym specu jaki
budowałem chciałem zmienić require ale było tam trochę innych zależności z
xorg więc szukałem innego rozwiązania i wtedy to się uświadomiłem o istnieniu
branch:) i 'builder -r AC-branch' załatwiało sprawę w już paru przypadkach
gdzie musiałem coś budować. Niestety w przypadku mc nie załatwiało a mi się
nie przypomniało, że można spróbować zmienić require;)

Dzięki za wyjaśnienia i uświadomienie w tej sprawie. Teraz wiem, że to co
robię robię dobrze;)

--
Pozdrawiam, Kamil