mc... i nie tylko

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 14 Lip 2006, 23:47:09 CEST

Dnia piątek, 14 lipca 2006 23:35, Kamil napisał:
[...]
> Coraz częściej mi się zdarza, że w require jest xorg i zazwyczaj
> wystarcza wtedy podanie branch no ale nie tym razem. Stąd pytanie jak
> sobie z tym poradzić? Czy może można jakoś inaczej przełączać się z xorg
> na x11? Ja tam się nie znam ale czasem potrzebuje czegoś świeżego;)

Powyższe wynika z faktu, że w TH, którym zajmuje się teraz większość
developerów (tak należy wnioskować właśnie z takich "kwiatków") jest xorg
zamiast X11. Na szybko to możesz sobie grzebnąć w takim specu i zamienić
BuildRequires: xorg-*-devel na BuildRequires: XFree86-devel

Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V