ALSA - poraz wtóry

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 15 Lip 2006, 14:14:22 CEST

Walcze właśnie z dmix'em i lipa. Próbowałem już chyba wszelkich
ustawień /etc/asound.conf jakie proponują w przenajrozmaitszych HOWTO i o ile
owszem tworzenie mixer'a działa o tyle nie mogę zmusić aby programy
korzystajace bezpośrednio z /dev/dsp też były miksowane przez dmix.

Przykład:
> play /usr/local/share/kadu/themes/sounds/default/msg.wav &
play /usr/local/share/kadu/themes/sounds/default/msg.wav
[1] 5124
sox: Can't open output file '/dev/dsp': Device or resource busy

Po odpaleniu takiej linijki słyszę tylko jeden dźwięk. Jak widać druga komenda
zwraca, że urządzenie lub zasoby są zajęte.

Co robię nie tak? Ktoś może podesłać swoje ustawienia /etc/asound.conf
(~/.asoundrc) które nie wywalają się na tej operacji którą podałem? Czyli
jednoczesnym dostępie 2 programów do /dev/dsp?

HELP!:( Bo zaczynam powoli żałować zmiany płyty:(
--
Pozdrawiam, Kamil