ALSA - poraz wtóry

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 17 Lip 2006, 20:13:42 CEST

Dnia sobota, 15 lipca 2006 15:33, BeCe napisał:

> Probujesz uzyskac miksowanie dla programow uzywajacych OSS, a nie ALSA,
> co AFAIK nie dziala. Za to jak odpalisz kilka aplikacji uzywajacych
> normalnie ALSA (np. aplay) to powinno dzialac, bez zadnego grzebania w
> konfiguracji (w aktualnym Ac jest to chyba domyslnie wlaczone). Zawsze
> mozesz tez sprobowac "aoss play ...".
Hmmm... czyli jeśli ktoś chce mieć, że tak powiem uniwersalne miksowanie
czyli, że nie ważne co się dostaje do /dev/dsp bo i tak zostanie zmiksowane
to tylko można liczyć na hardware mixing?

Wyjdzie na to, że chyba wkońcu kupię jakąś tanią dźwiękówke byleby miała hw
mixing jak ta na mojej poprzedniej płycie:(

szkoda:( ...
--
Pozdrawiam, Kamil